18 and life

Idag började kursen körkortsteori som jag valt som individuellt val i skolan, kalas!  Det var inte direkt roligt, nej, det va däremot långtråkigt och uttröttande. Men oerhört lärorikt, och jag behöver det.

När jag ivrigt rotade runt lite i mina garderober imorse för att hitta något att ha på mig så hittade jag ett par diesel jeans från carlings som jag köpte för ett bra tag sen, fast som jag inte orkat använda pågrund av att dom varit alldeles för tajta. Jag kunde typ inte röra mig i dom. Men hurra, imorse när jag drog på dom satt dom däremot nästan för löst. Gissa om jag blev glad, för nu förstår ju vad det betyder. Att jag lyckats med min viktminskning, oerhört mesigt av mig, jag vet. Men glader blev jag. Det gjorde dock inte min dag, för skoldagen sög och jag ville bara hem. Efter en timme i mitt älskadeälskade solarium så mådde jag bra igen. nighty


Dieseljeans fr. Carlings 1199:-

den här bilden är dock ifrån
nelly.com men jeansen jag har
ifrån carlings är precis likadana.

Kommentarer
Postat av: Ea

Härligt Johanna och du är så otroligt duktig! :)

2010-04-15 @ 13:31:55
URL: http://eabea.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh, ja väldans härligt! :)

2010-04-15 @ 23:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0