blogg.se

Jag skulle behöva inspiration. Något att skriva om. Men iallafall så har jag dåligt samvete över att jag hoppade solningen idag, men det får jag ta igen imorgon ;> Jag följde med Moa hem till djurås och där bjöds det på tacos och skratt. Himla härlig den där familjen, tro mig. Vi gaggade ett tag om allt mellan himmel och jord i väntan på min mamma som skulle hämta upp mig för att vi sedan skulle ta en tur till syster i insjön då hon var i behov av en klippning, och där sitter jag fortfarande. Jag fastnade framför wallander- cellisten och hennes oerhört mysiga digitalkamera. Jag är inte den som blir nöjd över bilder, jag hittar alltid fel. Men kameran är på något sätt magisk, för jag blir nöjd :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0