brown sugar

Panikångest! Sommaren är snart här och jag kan inte bestämma mig för en hårfärg på håret. Jag vet, inte världens problem. Men, mellanblont eller halvt mörkt brunt eller vad jag ska kalla det, har jag bestämt mig för. Men där sitter jag sen fast. Har verkligen ingen aning!
Om ni bara visste hur glad jag blir när jag kommer i alla mina gamla jeans, woho.
Ledig ifrån skolan varannan dag den här veckan, det var ju verkligen väl planerat, go haraldsbo, INTE OKEJ!
Men, jag ska inte klaga, är ju åtminstone ledig. Så imorgon blir det att tvätta och sola med Jasmin, och sen kanske min älskade Moa kommer.
Idag när jag solade, kom jag på tanken att det lär ju vara väldigt effektivt att träna i solariet, för det är ju lite varmare och samtidigt jobbigare. Så jag låg där helt enkelt och gjorde sittups i solariet, funkade kanon! (y)
Vilket oerhört sammanhängande inlägg det blev, not! :) bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0