jag antar att det är pågrund av vårens strålar

Jag har en känsla. En otroligt bra känsla, tror jag. Jag vet inte vad den beror på, eller vart den kommer ifrån. Jag är oerhört glad. Jag vet däremot inte varför, men det va mindre viktigt. Det bästa är ju att jag är glad. Hoppade över de blåa lysrören idag, och tog mig en promenad i det fina vädret istället och då träffade jag på Barkman så det slutade med att jag följde med han och Joakim till Borlänge för massa grejer dom skulle fixa, så det blev en trevlig åktur såhär på kvällskvisten, kalas! Nyduschad och mätt, så nu ska jag mysa ner mig i min nybäddade säng. Känner att jag behöver lite extra timmar med sömn. pousssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0