"jag får liksom ingen ordning på mitt liv"

Jag förstår inte hur jag har lyckats missa Lars Winnerbäcks nya platta, med en radda kanonbra låtar. Kalla mig efter. Men nu är jag ikapp, och helt besatt av låten "jag får liksom ingen ordning", men den har jag nog snart lyssnat sönder.

Babe va nyss här, och nu har moa kommit och vädret börjar se bättre ut. Nåja, det var väl å ta i, men man börjar kunna tyda lite blått bakom allt det gråa iallafall. Nog för att jag inte bryr mig så mycket om vädret idag, för jag har inte ork att pallra mig ut iallfall, tvn och sängen blir mitt nöje idag. Och Moa förstås. Jag är glad. Eller ja, åtminstone inte ledsen.

Ändrade planer, ser ut som att jag och Moa rör oss mot Barkman en liten tur. Eller...
Vi får se!

men va








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0