på promenad genom stan

Hola! I skolan idag hände något som varken jag eller någon annan förväntade oss. Cecilia hade anmält sig till en intervju om att få vara med i en tv- serie som ska spelas in i stockholm, på ett hotell, i slutet av sommaren. Så dom kom till skolan för att intervjua henne och mitt upp i allt så drogs även jag och Jasmin med i informationen, för det verkade verkligen oerhört spännande. Så vi blev också intervjuade och det lät verkligen lovande. Dom va väldigt imponerande och jag hoppas verkligen att man kommer med, för nu ser jag fram emot det så sjukt mycket. Dom ställde däremot väldigt privata och svåra frågor, men det funkade, och käften glappade.  Så det var ju bra, med tanke på att jag har lite för lätt för att svara "jag vet inte" på det mesta, när frågorna är svåra. Så helt uppspelt över det där nu, för känner verkligen för att vara med. Kalas det skulle vara om Jasmin också kom med. Nog om det, det visar sig framöver.  After school, så blev det först stan med Jasmin för hon skulle inhandla en jacka som vi la undan åt henne igår, men det blev icke så. Vi bestämde oss för att åka till Borlänge & Kupolen och kolla lite, ifall dom kanske hade lite större utbud bland jackor, och så var det. Jasmin hittade sig sin jacka, ett par skor och en tröja, och det var allt vi orkade med. Väl tillbaka i Falun åkte Jasmin hem till Svärdsjö och jag tog mig en liten promenix, duktigt av mig.  Nu ska jag sova, för att komma en dag närmare sommarlovet. pouss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0