promoe- skäggig vegan

Jag är kvar i dessa omogna låtar, men jag gillart! ;)
Jag tycker om ihopplockade wannabes låtar, verkligen. Det får mig att tänka på förut, och fram för allt sommaren. Jag ser sjukt mycke fram emot alla sena sommarkvällar, grillat och dom bästa i sällskap. OCH ETT KÖRTKORT, det är verkligen först på listan i sommar!  Precis beställt körkortstillstånd, så känns redan som att man kommit en bit på vägen, fast det är ju trots allt mycke kvar.

Sitter i Gagnef och väntar på skjuts hem. Min kära syster Mathilda har blivit sjuk, så vill helst åka hem nu, för att inte bli smittad. Jag har nog inte tid att vara sjuk.
Sen blir det en vända till Grand och sola med Jasmin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0