rainbow faces

Två dagars jobb dödade verkligen mig. Nu känner jag att jag behöver sova i två dagar också, det går ju dock inte. Duktigt av mig som tog mig upp imorse för första skoldagen efter det verkligen helt underbara lovet. Letade på en enkel outfit, men ändå okej, för att orka med hela skoldagen utan några "jag har en dålig dag& vill åka hem". Väl i skolan inne på körkortsteorin, i tid, vilket inte händer ofta, så tittar någon snubbe fram och gurglar om att läraren är sjuk, så Alexander fick glatt komma och hämta Josefin och mig och skjutsa hem oss igen. Det var väl skönt, samtidigt som det känns så sjukt jobbigt att jag hade kunnat legat och dragit mig länge i sängen imorse. Fast redan när jag kom till skolan, så längtade jag hem till min yoghurt, så jag är glad över att vara hemma igen. Den har fruktbitar, då förstår ni kanske varför jag längtade ;) Jag som trodde jag skulle behöva vänta hela dagen. Tur jag har! Men tillbaka till skolbänken igen till halv ett blir det iallafall, och sen lär jag ta en sväng på stan, för att inhandla lite mera pulver av märket oasis, kanonbra! Kvällen innehåller en solning, mer vet jag inte. latero

Behöver verkligen varje inlägg innehålla en bild?
Nej, självklart inte, men jag tror nog att ni håller med om att det piffar upp inlägget lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0