theres no sun like yours

Jag bestämde mig för att göra ett nytt försök gällande att blogga. Det var ett tag sen, & det gick ju dock inge vidare. Det glömdes av helt och det fanns heller inge tid över till'et. Men det blev inte mycket sagt den här gången, för nu ska jag kila ner till Grand och sola. Skönt!


latero@ the same day!
Jag förstår inte hur jag har hunnit duscha två gånger idag, redan. Sett fram emot några filmer och min säng hela dagen, men nu har jag tröttnat på min färg på väggen och vill faktiskt bara gå ut, Men så blir det icke. Det får nog vänta tills imorgon, &förhoppningsvis kommer sötmoa och perssan lämnar skogen och joinar också.
Jag hade tänkt komma med ett filmtips men för att vara riktigt ärlig så har jag inget, jag har dock ett tips om en film ni inte borde lägga ner tid på. Hata Göteborg. Den tog mig först åratal att ladda ner så besvikelsen va stor när kvaliten först var urusel och handlingen, eller nej förresten, den hade nog ingen handling. Så natten spenderades med Joshua Radin i högtalarna, klockren kille. Men nu blir det boston tea party och päronyoghurt! Eller om jag kanske ska kila till hemköp en sväng, ah det var mindre viktigt. kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0