window shopping

Dagarna är fulla med ett massa rännande. Igår kom jag ikapp med solningen, och den här gången joinade även Moa mig. Oerhört mysigt att ha någon att prata med när man ligger intryckt bland dom där blåa lysrören. Igår åkte jag tillbaka till Falun, och väl framme spöregnade det och jag såg ut som en slickad katti håret, eftersom jag då fick gå ifrån stationen och hem, och självklart bara för att man inte känner för att träffa på någon man känner, så ränner dom allihopa på stan. Jobbigt. Vart en lugn kväll hemma hos barkman framför scrubs & how i met your mother. Idag ser det väldigt tomt ut, fastän vädret är askalas.  Ska ta mig en solvända, och sen får vi se vad det blir. Eftersom jag ska jobba imorgon, så lärä väl bli ganska lugnt. Jag känner att jag behöver städa, riktigt ordentligt. Det ser inte allt för trevligt ut. Men det hade man ju inte ork till. Riktigt sugen på en tur på stan, för lite nya tröjor m.m men har shoppat nog för den här månaden, så min ekonomi räcker nog inte till mera. & de urläckra skorna jag hittat, får vänta. Förövrigt så är vädret kanon, & jag ser fram emot sommar, peace and love, och allt som är bättre än det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0